dinsdag 11 september 2012

Einde van deze blog!

Voor gebruiksgemak en verscheidende mogelijkheden heb ik besloten mijn portfolio/blog volledig te verhuizen naar één specifieke site gebouwd in Tumblr - http://umber.me (waarbij Umber tevens een beetje mijn persoonlijke freelance naam wordt).

Aangezien daar ook mogelijkheden zijn voor tekstueel bloggen. Geen paniek! Op dit moment ziet dit er heel grafisch uit, maar uiteindelijk zal alles (inclusief mijn competenties) daar weer tevoorschijn komen.

Op dit moment vind je er een overzicht van mijn werk. Ik beschouw het als een frisse start voor het nieuwe schooljaar wat er aan komt en dit jaar geschikt kan afsluiten.

Het afgelopen jaar stond vooral in het teken van verkennen. Nu is het tijd dit over te schakelen naar een versnelling hoger - Bijleren en uitdiepen.

Tot op Umber!