dinsdag 20 september 2011

Ave

De meesten beginnen hun blog met een spectaculaire quote, een indrukwekkend verhaal of een hele lijst met redenen waarom ze begonnen zijn met bloggen. Nu, ik ben niet iemand die meteen aandacht probeert te trekken met citaten zoals "fuck the system", maar ik ben wel iemand die hopelijk wat boeiends op papier kan zetten om jullie regelmatig terug te zien komen naar deze link, misschien zelfs m'n berichten te lezen, misschien zelfs een reactie achter te laten.

Ik begin met deze blog vooral vanwege verplichting. Ik zie dit ook als een 'voorlopige' stek, want zodra m'n nieuwe studies op gang schieten is het een kwestie van tijd voordat ik een eigen domein en zelf-ontworpen site heb. Toekomstmuziek, maar wel van één van het vrolijkere soort.

Qua introductie van mezelf ga ik vrij kort zijn: Je zal mezelf wel leren kennen. Niets is zo droog als iemand z'n favoriete kleur, eten, films en muziekstijlen zien op te sommen. Daarnaast, is het altijd wat leuker als je telkens meer en meer van me te weten komt, niet dan? Wat mysterie rond je persoon is nooit slecht. Meer zelfs, het kan zo de spotlights op je krijgen als je het goed aanpakt.

Niet dat ik zo'n persoon ben met een dubbel gezicht, die acteert en manipuleert wanneer het me goed uitkomt, maar ik durf wel handig in te spelen op mijn omgeving als dat uitkomt. In the end, is toch iedereen egoïstisch.

Lap, nu ben ik wel geëindigd met een vrij straf citaat. Clichés terzijde, hartelijk welkom op m'n stekje. Wie weet, tot binnenkort.