donderdag 20 oktober 2011

Case 1.1



Maandag hebben we een vrij pittige opdracht ontvangen: het bouwen van een portfolio met bijhorende site in twee weken. Als deel van het portfolio zal ik deze blog daaraan koppelen. Binnenkort zal er dus een 'verhuis' plaatsvinden, inclusief een domeinnaam waar jullie terecht op kunnen.

Ondertussen ben ik al volop bezig geweest en het design begint er al vrij aardig uit te zien. Verwacht wat minimalisme, maar zeker niet saai minimalisme. HTML en CSS begint ook al te vlotten, ik begin het in de vingers te krijgen. Het feit dat ik een tijdje niets van me laten horen heb, ligt volledig aan het feit dat ik met deze opdracht bezig ben geweest.

Een volledig verslag, van opbouw tot uiteindelijke feedback krijgen jullie binnenkort hier te lezen, ik zal regelmatig een update er tussendoor gooien wanneer ik tijd/zin heb.