vrijdag 7 oktober 2011

The trench is the limit #3



Hoi, na vandaag nog kort wat extra gewerkt te hebben aan mijn design denk ik dat ik min of meer rond ben. Morgen ga ik eens kijken wat ik nog precies kan verbeteren en dan wat feedback vragen wat er beter kan.

Indien ik daarmee klaar ben, ga ik beginnen aan het coderen van de website. Veel zal ik zelf moeten opzoeken denk ik, maar ik vermoed dat je het meeste wel snel vindt. Uiteindelijk bestaat de site slechts uit één pagina, dus zo extreem moeilijk zal het wel niet zijn denk ik.

Over het algemeen ben ik best tevreden met het design. Het is niet te leeg, ook niet te druk. Voor schermen met een grotere resolutie dan het huidig design (1920x1200 dacht ik) zal er een achtergrond kleur zwart komen. In principe loopt dat mooi over met de bodem onderaan het design, dus de website blijft er best goed uitzien gok ik. Ik denk dat ik de lege ruimte optimaal benut heb.

Het huidig design kunnen jullie vinden op de volgende link. Het wit aan de onderkant zal dienen als footer/disclaimer.

Laatste punt, vandaag heb ik ook al mijn schetsen afgewerkt in verband met een storyboard-taak voor visualisering. Veel details ga ik niet geven aangezien het een opdracht is die me persoonlijk niet echt ligt. Hoe dan ook, die schetsen zullen ingescand en ingekleurd worden via photoshop. Het resultaat zal je hier binnenkort ook zien, met wat extra uitleg. Grappig genoeg heb ik nog steeds geen feedback gekregen voor eender welke taak die ik al ingeleverd heb (behind bars?).

Mijn nieuwe laptop is vandaag ook uitgekomen, dus eindelijk eens iets wat hopelijk voor de volledige 100 procent zal meewerken.