dinsdag 8 november 2011

Story of success (Case 1.1)

De resultaten van onze eerste case zijn binnen, inclusief feedback. De twee weken die we voor deze opdracht kregen waren op momenten vrij hectisch, maar in het algemeen had ik wel goed gepland en voldoende structuur om het allemaal tot een goed einde te brengen.

Het resultaat? 16, een getal wat zeker aan de hoge kant is en waar ik ergens ook trots op mag zijn.

Ik vind dat ik voor een absolute beginner een opmerkelijke evolutie heb doorstaan in enkele weken. Zoveel mogelijk leren en toepassen.

Qua concept zat het van in het begin vrij goed, qua uitwerking ook. Ik blijf fan van minimalisme, de essentie en in toekomstige cases en opdrachten ga ik indien het past dit zeker meermaals toe te passen. Tussentijdse feedback is erg waardevol waar je als student zoveel mogelijk op moet inspelen.

Op vlak van ICT heb ik enkele kleine steken laten vallen, maar dat was ook wel te verwachten. Een pijnpunt voor in de toekomst? Misschien, maar enkel de tijd zal het zeggen.