dinsdag 13 december 2011

Case 1.2 #2: Shake it up


Dag 2. Een vrij korte dag achter de rug, toch hard en concreet gewerkt voor de komende feedbacksessie die morgen op het programma staat. Ons concept is af. We hebben nog redelijk wat getweakt aan onze originele ideetjes, maar ik vind dat we er goed voor staan. Een 3'tal A3'tjes met visualisering en tekst zal moeten dienen tot overtuiging. 

Ons huidig concept is vooral een grote mix geworden van een 5 à 6 tal oorspronkelijke mini-concepten. Een grote mashup dus, maar het is realistisch om uit te werken in twee weken én boeiend in mijn ogen.

Het spannend moment is vanzelfsprekend morgen, als we groen licht (of niet) van onze docenten krijgen. Zelf zie ik het wel zitten en ga ik het ook volledig opnemen voor het idee. We'll see. Als het concept eenmaal groen licht gekregen heeft, zal ik jullie eindelijk eens wat meer vertellen wat we van plan zijn!